Alankomaista maailmalle tutuksi noussut ja suomalaisen omistustaustan omaava energiajuomabrändi Mad-Croc jatkaa Ralli SM-kilpailun tukemista.
Vuonna 2003 lanseerattu Mad-Croc on tukenut omalta osaltaan Salon Urheiluautoilijoiden rallikilpailuja jo muutaman vuoden ajan. Viime vuonna energiajuomajätti oli mukana tukemassa myös Salon Urheiluautoilijoiden ja Turun Urheiluautoilijoiden SM-rallia.
Tämä perinne jatkuu tänä vuonna vieläkin isommalla yhteistyöllä, kun Mad-Croc toimii vastedes myös rallin pääyhteistyökumppanina. Pääyhteistyökumppanuuden myötä rallin nimi muuttuu muotoon Mad-Croc SM Ralli Salo-Turku. Yritys on myös vuosien ajan ollut tukemassa suomalaisiakin urheilijoita. Sellaiset nimet, kuten Niclas Grönholm, Sami Seliö ja Heikki Kovalainen ovat osa sen pitkää historiaa urheilijasponsoroinnissa.
– Olemme saaneet iloksemme tehdä jo neljän vuoden ajan yhteistyötä Mad-Crocin kanssa ja upeaa, että se jatkuu myös tänäkin vuonna. Mad-Croc on todella innovatiivinen ja laajan tuotevalikoiman omaava brändi. Esimerkiksi Fazerin valmistama Mad-Croc Energy Gum -purukumi voidaan vahvasti yhdistää autoiluun sen nopeasti virkistävän vaikutuksen vuoksi. Tämä yhteistyö todistaa sen, että meillä on tuote kunnossa ja auttaa tekemään tapahtumasta entistä näyttävämmän, kertoo rallin markkinointipäällikkö Juha Lehtonen.